divendres, 18 de novembre del 2011

Btt-O Gaià, cremant els últims cartutxos.

El mapa de la cursa
Ja s'acaba la temporada i ja es nota. De fet, ja la vaig acabar al Raid de Lozoya, ara ja estic en pretemporada, però vull fer tres curses abans d'acabar l'any: btt-O Gaià, Rogaine del Corredor i Campionat de Catalunya de Btt-O.
Diumenge passat va tenir lloc la primera de les tres, la btt-O de Gaià, puntuable per la Copa Catalana. La idea era fer una bona presa de contacte abans del Campionat de Catalunya del 18 de desembre per veure com estava en btt-O, gairebé feia un any de l'última.
M'ho vaig agafar amb filosofia, sense pressió, intentar anar ràpid però sense cometre errors.
La veritat és que millor no em podia anar, vaig poder fer una cursa pràcticament perfecte (per ser jo), tècnicament no crec que perdés més d'un o dos minuts i físicament ho vaig donar tot.
L'organització havia establert una distància òptima de 27km i el temps de guanyador d'entre 90 i 110 minuts. 
A mi em va sortir 26,8km i 1h40' (100'), és a dir, poquíssims errors i un bon temps.
Finalment em vaig poder fer amb la primera posició a la categoria d'homes sènior, avantatjant, només, en 4 minuts al segon i tercer classificat (fàcils de perdre amb un parell d'errors). Vaig estar molt satisfet de la cursa, a més a més, veient que hi havia dels millors corredors de btt-O de Catalunya.
Això sí, ja em puc posar les piles pel Campionat de Catalunya, no serà gens fàcil i, aquí, ningú regala res.
Ja us ho explicaré.


Podi homes sènior A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada