divendres, 18 d’octubre del 2013

Cam Cat de Mitja distància a Gurb

De mica en mica em vaig tornant a ficar les piles amb l'orientació. Les curses d'Urbasa millor ni comentar-les, jeje. El terreny espectacular, com l'any passat i on espero tornar-hi moltes vegades. Però les meves curses no tant, tot i que vaig aprenent.
El mapa amb el meu recorregut
El diumenge passat tornava a haver-hi orientació, concretament el Campionat de Catalunya de mitja distància que l'organitzava l'UE Vic.
La cursa es presentava ràpida i tècnica, just la meva especialitat, jejeje, així que anava sense cap pressió i amb l'objectiu de no liar-la massa.
A l'hora de la veritat tot va anar molt diferent de com pensava. Les tres primeres balises bastant lent, sense presses, amb algun petit error, però l'objectiu era entrar en el mapa, o sigui que no passa res.
Sortint de la 3 me'n vaig directe a la 6, això sí que no, però rectifico més o menys a temps i m'encamino cap a la quarta.
A partir d'aquí ja vaig agafant confiança i entenc bastant bé el mapa, cosa que em permet córrer bé quan es pot córrer i frenar-me quan no és clar.
Al final, vaig fent alguns petits errors, però en general com la majoria de gent. Tot i això puc treure bastant bons parcials i aconseguir un bon temps: 42' llargs.
Finalment aocnsegueixo una molt bona 4a posició, un resultat bastant bo i del que estic molt content, tot i que no puc dir el mateix de les meves sensacions durant la cursa. Vaig fallar masas i això s'ha de millorar.
A veure aquest cap de setmana a Sabiñánigo.


Vídeo que ha fet l'organització a la zona de les balises 3 (41) i 6 (48).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada