dimarts, 19 de novembre del 2013

CamCat Ultrallarga a l'Espluga Calba

La temporada ja s'acaba, en aquesta ocasió ha estat la Copa Catalana d'orientació a peu. Últimament m'he anat engrescant amb l'orientació específica per millorar en els raids, i a falta de menys de dues setmanes per Costa Rica m'hi he de posar les piles.
En cursa
La darrera cursa de la temporada era el Campionat de Catalunya d'Ultrallarga distància, molt ben organitzada per la UES i on ens va tocar patir de valent.
La sortida per Homes i Dones Sénior era en massa a les 9:30h del matí.
Amb el tret de sortida vaig intentar posar un ritme una mica alt per anar despenjant gent però que em permetés llegir bé el mapa. 
A les dues primeres balises hi vam arribar un bon grup de corredors alhora, però el ritme no va baixar, així que vam arribar a la primera "papallona" i un grupet format pel Pau Llorens, l'Edu Vizcaya, l'Eduar Soler i jo vam anar mantenint un interessant frec a frec, escollint rutes diferents però anant-nos atrapant a cada balisa.
La meva ruta
Sortint de la papallona, hi havia la primera tirada llarga. Pel camí ens vam tornar a trobar amb el Marc Serrallonga i ens anàvem separant i trobant entre el Marc, el Pau i jo. Una tirada molt interessant, ja que passaves d'anar sol a anar acompanyat per acabar arribant els tres alhora a la balisa en una tirada de 17'!
Sortint de la 12 (la de la tirada llarga) el Pau i el Marc em van agafar uns metres i sumats a una mala elecció de ruta, se'm van distanciar en més d'1'.
Per rematar-ho, un error a la 15 ja em va sentenciar. Vaig aturar-me i centrar el cap. Aquell parell corren molt i si vaig com un boig, ni els atraparé i encara m'atraparà algú de darrere. Així que vaig tornar a entrar al mapa i intentar córrer ràpid, però em va costar alguns errors més. Ja no hi havia

res a fer, anar a acabar la cursa i ja hauria fet un bon resultat.
Al final 2h11', 3a posició al Campionat d'Ultrallarga darrera d'un Marc Serrallonga intractable i d'un Pau Llorens que aviat estarà allà.
Jo content pel resultat però no massa per la cursa, ja que hauria pogut rebaixar tranquil·lament uns 10' el meu temps.
Podi Homes i Dones Sénior
També destacar els bons resultats dels corredors del COB: Pau Llorens 2n HS, Pere Llorens 3r H50, Dani Castellà 1r H35 i Ampa Gil (futurible COB) 2a DS.


Ara sí, ja centrats al 200% en el Mundial de Raids a Costa Rica i l'any vinent penso tornar a l'orientació específica amb més força que mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada