dissabte, 28 de gener del 2012

Romeufontaine 2012

Ja hi hem tornat, com els últims anys (i ja en van 5) me'n vaig anar a Fontromeu per córrer el la Romeufontaine: una cursa a peu sobre neu.

Degut a la poca neu que ha caigut i que hi havia molt gel al camí, l'organització va decidir canviar el recorregut de 40km, deixant-lo "només" en 35. A més, obligaven a portar claus o cadenes per poder-t'ho posar a les bambes. Com podeu suposar, jo ho vaig portar tota la cursa a la motxilla (perquè li feia més falta a ella!) i em va costar dos o tres cops de cul a terra.

En la vessant esportiva, no puc dir que sigui de les millors curses que he fet. Tot i que dies enrere em sentia molt fort, a l'hora de la veritat em vaig trobar sense xispa i se'm feia molt feixuc córrer a les pujades.
Així que m'ho vaig agafar amb filosofia i anar a gaudir de la cursa, tot i que amb les modificacions, el recorregut no era tant atractiu com en d'altres ocasions.
Al final 26è amb 3h38' i un bon entrenament per Ecuador. 
Ara cap a preparar la btt-O de St. Gregori i a enllestir la posada a punt abans de marxar cap a les Amèriques.

RESULTATS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada