dilluns, 2 de febrer del 2015

Cap de setmana-O, concentració selecció btt-O i cursa a Tiana

Entrenament de mitja
Aquest cap de setmana tocava concentració amb la selecció espanyola de Btt-O. 
La concentració es va fer a la Puebla de Alfinden, al costat de Saragossa i hi havíem d'anar tots els que volem optar a participar al Europeu de Portugal i al Mundial de Txèquia.



Una bona colla de bici orientadors ens vam trobar al lloc indicat amb moltes ganes de tornar a tocar mapes de bici.
Durant el matí ens vam dedicar a fer tres recorreguts: un sprint llarguet, una mitja i un interessant exercici sense camins.
Al capvespre vam anar a una zona d'entrenament de motocròs. Un mapa petit però amb una gran xarxa de camins que ho feien d'allò més divertit. Llàstima que de seguida em vaig quedar sense llum i m'era molt difícil veure els  camins i poder fer l'exercici al ritme que m'hauria agradat. Però bé, bones sensacions.

L'endemà ens estrenàvem a la Copa Catalana de peu 2015 a Tiana. Sincerament em feia bastant mandra anar fins al Maresme, però coneixent la gent del BO sé que no es faria una Copa Catalana en un mapa "trunyu", així que, per sort, em vaig decidir anar-hi.
Entrenament nocturn

Abans de començar no estava massa inspirat per anar a fondo, així que m'ho vaig agafar a ritmet però sense anar a morir. I la jugada em va sortit prou bé, ja que vaig poder anar encadenant la majoria de balises sense errors massa greus. Llàstima de la balisa 12 que vaig fer una bona liada i allà sí que vaig perdre una bona minutada.
Tot i això bastant content de la 5a posició final, tot i que s'ha de continuar treballant per evitar aquests errors.
El mapa i la cursa, com havia pensat, una molt bona feina de la gent del Badalona que ens va fer gaudir d'allò més i que ens estrenéssim amb bon gust de boca.
Cursa de Tiana
També m'agradaria destacar el bon inici de temporada del COB, posant a 4 dels seus federats en HE entre els 5 primers, la victòria de l'Ampa en DE i molt bons resultats en la resta de categories. A veure si ho mantenim.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada