dilluns, 29 d’octubre del 2012

I ara també el Rogaine del Vi

Ja era hora de tornar a tenir bones sensacions!
Així va acabar el mapa
Després del bon resultat de la setmana passada al raid de Guara, aquesta tocava el Rogaine del Vi. Un dels pocs rogaines que em faltava per córrer a Catalunya.
En aquesta ocasió vam formar equip amb l'Albert Vilana, un bon amic i un crack, amb qui ja fa temps que tinc ganes de córrer.
A part de la fera de company que em vaig buscar, hi havia un cartell de corredors que pronosticava que per guanyar s'hauria de córrer molt i no fallar.
No hi va haver dubte, vam escollir una estratègia d'anar a per totes les balises, arrencant forts i mantenint tant com podéssim. Pel final vam deixar un bucle de 4 30s i un 40 per fer només el que donés temps.
I la veritat és que no ens va anar gens malament, dos errors per esbardissar-nos massa per arribar a la 83 i sortir de la 81.
El podi
Al final i després d'arrossegar-me durant més de 4 hores (allò de les bones sensacions era mentida, de bones ni una... quina agonia per aguantar el ritme!) vam endur-nos la victòria deixant només 2 balises de 3 punts de les del final.
Això significa que vam aconseguir 233 punts dels 239 possibles, i sort em vam tenir perquè els 2ns en van fer 227 i els tercers 219.
Molt content per la cursa feta i per les 6 hores (que me'n van semblar 20) corrent al costat de l'Albert.


La setmana que ve Raid a Extremadura de Lliga Espanyola, això no pot parar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada