dijous, 13 de febrer del 2014

Comença la temporada 2014! Lliga Espanyola Orientació a peu a Onil

Foto: Camil del Colivenc
Després d'un mes i mig de descans de curses, que me'l vaig donar després del mundial de Costa Rica, ja tenia ganes de posar-me en serio a córrer. Tot i que no tinc el ritme ni l'entrenament que m'agradaria a hores d'ara, intentaré posar-me bé les piles orientant.
El cap de setmana passat vam començar amb les primeres curses de la Lliga Espanyola d'orientació a peu, la cursa es disputava a prop d'Onil, a Alacant.
Com ja esperàvem una mica, el mapa era el típic de bosc mediterrani que es fa dur de passar per la densa vegetació, però això no treu que la cursa fos prou interessant ni que m'ho passés molt bé corrent.
A més a més, hi havia molt nivell, amb molts dels millors orientadors de la península i bastants corredors nòrdics.
El dissabte es va disputar la cursa de llarga distància a Biar, 25 balises en 11,5km lineals. En general estic content pel ritme de cursa que vaig portar però descontent perquè em va costar 6 balises entrar bé en el mapa. Massa temps perdut en massa balises i això es paga molt car quan hi ha tant nivell.
Mapa i ruta de la llarga
El diumenge tocava el torn a la mitja distància a Ibi, 21 balises en 5km lineals. Aquí em va anar molt més malament que el dia anterior, més o menys bé les eleccions de ruta i la velocitat de desplaçament però massa temps perdut en l'atac a la majoria de balises.
A nivell de la resta de corredors del COB el tema va anar bastant bé, sobretot al Pau Llorens que va poder guanyar en la categoria H20 i està en el bon camí per assolir un grandíssim nivell.
Toca posar-nos seriosos i aprendre dels errors per la propera cursa que es farà a Huelva el proper cap de setmana.

Mapa i ruta de la mitja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada